Schimb

Clienţii VIADA Online Shop pot schimba produsele cumpărate, returnându-le în ambalajul original, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără un motiv anume și la maxim 30 de zile calendaristice a data achiziţionării produsului, pentru deficienţe neimputabile consumatorului. La returnarea produselor, costul transportului de la adresa clientului la adresa VIADA SRL, este suportat de catre client. În cazul schimburilor de mărime, VIADA SRL îți trimite gratuit produsele, suportând transportul articolelor trimise la schimb, de la adresa VIADA SRL, la adresa clientului, o singură dată la fiecare comandă. Al doilea schimb în cazul în care este vorba despre aceeași comandă, va fi suportat integral de către client. S.C. VIADA S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului.

  1. Cum pot să schimb un produs?

    Clienţii VIADA Online Shop pot schimba un produs în cazul în care doresc o altă mărime în schimb, sau un alt produs. Pentru a verifica dacă produsul dorit la schimb este în stoc sună la Departamentul de Relaţii Clienţi. După ce ai primit confirmarea disponibilității acestuia, returnează produsul nedorit conform condițiilor de Returnare.

    În cât timp voi primi produsul returnat?

    Termenul maxim de schimb este de 5 zile lucrătoare după ce returul a ajuns la sediul S.C. VIADA S.R.L., așadar dacă expediezi produsul mai repede, va ajunge mai repede la tine. 

    Vrei să returnezi produsul? Vezi aici condițiile de Returnare.