Returnare

Clienţii  VIADA Online Shop pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, conform legislaţiei în vigoare care specifică: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului." Art. 4,b Cap. I, Ord.130 / 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă. În cazul deficienţelor neimputabile consumatorului, termenul de returnare este de 30 de zile de la înregistrarea comenzii, conform certificatului de garanţie VIADA.

Nu primim colete retur cu Poșta Română sau însoțite de plata ramburs. Coletele returnate in aceste conditii vor fi refuzate. 

La returnarea produselor costul transportului de la adresa clientului la adresa VIADA SRL, este suportat de catre client. În cazul schimburilor de mărime, clientii Viada beneficiaza de un singur transport gratuit pe comanda. In acest caz,VIADA SRL îți trimite gratuit produsele, suportand transportul articolelor trimise la schimb, de la adresa VIADA SRL, la adresa clientului. S.C. VIADA S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului. In cazul produselor ce au suferit modificari speciale adaptate la dimensiunile corporale specifice ale clientului, produsele nu pot fi returnate. 

  1. Care este procedeul de returnare a unui produs?

    Pentru a returna un produs clientul trebuie să sune la Departamentul de Relaţii Clienţi, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea coletului şi îi revine responsabilitatea de a returna produsele la care a făcut referire la adresa S.C. VIADA S.R.L., în maximum 10 zile lucrătoare de la data înştiinţării VIADA, în starea în care acestea au fost primite, alături de Certificatul de Garanție VIADA și de Formularul de Retur completat. În cazul deficiențelor neimputabile consumatorului, acesta pare la dispoziție maximum 30 de zile calendaristice de la data plasării comenzii. În cazul în care nu sunt respectate condiţiile de returnare, VIADA are dreptul de a invalida cererea de returnare.

  2. Unde trebuie returnate produsele?

    Adresa de returnare este:
    S.C. VIADA S.R.L.,
    Bd. Republicii, Nr.7,
    Bârlad, Jud. Vaslui,
    România

  3. Cum primesc înapoi contravaloarea unui produs?

    Contravaloarea produsului va fi transferată în contul specificat de către client în Cererea de Returnare. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

  4. În cât timp voi primi contravaloarea unui produs?

    S.C. VIADA S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului.

  5. Cum procedez dacă valoarea returnată nu este cea corectă?

    Dacă valoarea returnată nu este cea corectă te rugăm să contactezi Departamentul de Relaţii Clienţi.

  6. Pentru mai multe informaţii te rugăm să citeşti Termenii şi Condiţiile VIADA Online Shop. Acestea respectă legislaţia în vigoare: Legea 365/2002 privind comerţul electronic şi Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanţă.